AVALUACIÓ

 

TIPUS D'AVALUACIÓ

La avaluació d’aquesta activitat és una heteroavaluació formativa criterial inicial. En aquest cas, el professor avalua als alumnes en funció d'uns criteris tècnics previament establerts. Amb aquesta avaluació es pretén formar als alumnes i és una avaluació inicial perquè l'utilitzem per veure quin nivell tenen els alumnes abans de començar el tema 'estructures.

 

CRITERIS D'AVALUACIÓ 

CR1. Conèixer com funciona una estructura a compressió. 

CR2. Conèixer el concepte de tracció. 

CR3. Reconèixer la influència de la distribució de forces. 

CR4. Saber explicar per què una estructura es més o menys resistent en funció de la distribució y diàmetre dels elements verticals. 

CR5. Reconèixer els elements que formen part de la triangulació. 

 

CRITERIS DE QÜALIFICACIÓ

Els alumnes realitzaran un qüestionari de 10 Preguntes avaluables que es redacten a continuació.

Objectius

Criteris d’avaluació

Indicadors

(Preguntes)

Qualificació

OB1

CR1

1,7, 9

25%

OB2

CR2

2, 3

20%

OB3

CR3

5, 8

20%

OB4

CR4

4, 6, 7

25%

OB5

CR5

10

10%