METODOLOGIA
Es reparteix als alumnes una activitat , Activitat 1 , amb aquesta activitat es preten que els ALUNMES identifiquin els diferents sistemes de mecanismes , ja explicats en sessions anteriors , i apliquin el corresponent mecanisme a la vida real , citant tots els exemples que sàpiguen , un vegada acabada aquesta primera activitat es canviaran les fulles entre els alumnes per procedir a la seva correcció entre ells , aquesta correcció serà guiada pel professor i de cada mecanisme es citaran tots els exemples que ha escrit cada alumne apuntant a la pissarra i separant els diferents exemples que hi ha per cada un dels mecanismes.
En finalitzar l'Activitat 1 es repartirà l'Activitat 2 , aquesta activitat consisteix a solucionar els exercicis proposats que pertanyen a cada grup de mecanismes identificats en la primera activitat . Un cop realitzats els exercicis es passarà a la seva correcció, també, es corregiran canviant les fulles entre els alumnes i per cada exercici sortirà un alumne a la pissarra. Un cop acabades les dues activitats es lliuraran els fulls al professor que avaluarà les activitats de cada un dels alumnes .