AVALUACIÓ
El tipus d'avaluació d'aquesta activitat es formativa ja que es desenvolupa durant el procés d'aprenentatge i serà realitzada pels alumnes i pel professor, per tant, tendrem una coavaluació.
CRITERIS D'AVALUACIÓ
CA1. Comprendre i realitzar les activitats proposades.
CA2. Entendre el funcionament dels diferents mecanismes.
CA3. Comprendre les variables ha estudiar de cada problema.
CA4. Aplicar els mecanismes estudiats a casos de la vida real.
CA5. Resoldre els problemes amb autonomia i de forma ordenada.
CA6. Treballar en equip.
CRITERIS DE QUALIFICACIÓ
Cada activitat es puntuarà sobre 5 punts i cada un dels apartats tindrà un valor de 0,7. Per cada error es restarà 0,2 del total de l'activitat. El total de les dues activitats serà un valor situat entre 0 i 10.
Per l'activitat d'atenció a la diversitat, ja que hi ha una reducció d'apartats, cada un estarà valorat amb 1 punt.
CRITERIS DE RECUPERACIÓ
Per aquesta unitat didàctica serà objecte de recuperació la totalitat de les notes suspeses de l’assignatura, llevat d’aquelles activitats d’avaluació continuada que exigeixin la presència de l’estudiant a classe. Aquestes activitats presencials no recuperables, però, no podran suposar més del 30 % de la nota final de la recuperació, encara que en l’avaluació ordinària hagin tingut un percentatge superior.
Per tant aquesta activitat no serà recuperable ja que serà una activitat presencial i serà corregida a l'aula, en cas de que un alumne no hagui assistit per causes justificades hauria de fer la feina a casa.